Wartość zamówienia: 0,00 zł (0 szt.) przejdź do kasy

FAQ

1. JAK DŁUGO TRZEBA OCZEKIWAĆ NA PRZESYŁKĘ?

Przesyłki staramy się realizować najszybciej jak jest to możliwe.
W regulaminie zaznaczamy, że maksymalny czas na wysyłkę przedmiotu to 3 dni robocze.
W praktyce często jest tak, że zakupiony towar wysyłamy szybciej.
Oczywiście należy również uwzględnić czas na dostarczenie przesyłki przez Pocztę Polską.
W zależności od rodzaju wybranej formy dostawy Poczta ma od 1 do 5 dni roboczych.
Jeśli zależy Ci na szybkiej przesyłce należy wybrać opcję priorytetową.
Można również w informacji dla sprzedającego - przy składaniu zamówienia - napisać, że zakup jest pilny i poprosić o jak najszybsze nadanie przesyłki.




2. CZY MOŻNA OSOBIŚCIE ODEBRAĆ TOWAR?

Ponieważ prowadzimy jedynie sprzedaż internetową nie posiadamy sklepów stacjonarnych.



3. CZY ZAKUPIONY TOWAR MOŻNA WYMIENIĆ LUB ZWRÓCIĆ?

Klientowi przysługuje prawo zwrotu zakupionego przedmiotu (odstąpienia od umowy). Szczegółowe informacje zawiera Regulamin.



4. CZY ZDARZAJĄ SIĘ BRAKI W ASORTYMENCIE?

Stany magazynowe są automatycznie aktualizowane.
Klient jest więc na bieżąco informowany, czy towar z oferty jest aktualnie dostępny czy nie.
Najpopularniejsze układanki są zamawiane na bieżąco. 
Może oczywiście zdarzyć się sytuacja, w której towar zakupiony ulegnie uszkodzeniu przed wysyłką do Klienta.
W takich sytuacjach Klient zostaje o tym niezwłocznie poinformowany i podejmuje decyzję, co do dalszej realizacji lub anulowania zamówienia.



5. CZY ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ SPONSOROWANIA MAŁYCH, LOKALNYCH ZAWODÓW?

Od początku działalności staramy się wspierać rozwój speedcubingu w Polsce, czego dowodem jest dość pokaźna lista sponsorowanych przez nas oficjalnych turniejów, organizowanych pod patronatem Polskiego Stowarzyszenia Speedcubingu. 
Staramy się jednak, w miarę możliwości, sponsorować lub współorganizować również mniejsze wydarzenia speedcubingowe. W takich sprawach prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. 



6. JAKIE FORMY PŁATNOŚCI OBOWIĄZUJĄ W SKLEPIE?

W sklepie honorowane są następujące formy płatności:
1. za pobraniem - płatność przy odbiorze;
2. przelew tradycyjny;
3. przelew internetowy.

Dane do przelewu bankowego:
Radosław Ciuk
Poznańska 8 lok. 8
44-335 Jastrzębie-Zdrój
ING Bank Śląski:
PL  05 1050 1605 1000 0091 3693 7142

W tytule przelewu należy koniecznie zaznaczyć nr zamówienia.
Na przelewy czekamy do 4 dni roboczych, po tym czasie zamówienie zostaje anulowane.




7. CZY ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ ZAKUPU NA RATY?

W naszym sklepie nie ma możliwości zakupów ratalnych.



8. CZY MOŻNA OTRZYMAĆ FAKTURĘ VAT ZA ZAKUPIONE PRZEDMIOTY?

Jako legalnie działająca firma, do zakupu wstawiamy paragon fiskalny. 
Na życzenie wystawiamy również faktury VAT.



9. ILE KOSZTUJE PRZESYŁKA ZAMÓWIONYCH TOWARÓW?

Za przesyłkę Klient płaci zawsze jednorazowo - niezależnie od ilości zakupionych przedmiotów. 
Cennik dostawy dostępny jest w zakładce "Wysyłka", na dole strony.



10. W JAKI SPOSÓB MOŻNA ZGŁOSIĆ REKLAMACJĘ?

Informacje dotyczące reklamacji zawarte są w Regulaminie na stronie sklepu.
Wszelkie reklamacje rozpatrywane będą w najszybszym możliwym czasie.
W przypadku uznania reklamacji wymieniamy towar na nowy lub - jeśli nie ma takiej możliwości - oferujemy inne dostępne na stanie towary lub zwracamy równowartość reklamowanego towaru jaką zapłacił za niego Klient.



11. CZY MOGĄ WYSTĄPIĆ OPÓŹNIENIA W WYSYŁCE TOWARÓW?

Dokładamy wszelkich starań, aby wysyłki realizowane były na bieżąco.
Oczywiście może zdarzyć się sytuacja losowa, której nie jesteśmy w stanie przewidzieć - opóźniająca wysyłkę przedmiotu (problemy techniczne, uszkodzenie towaru).
Zdarza się to jednak bardzo rzadko. Staramy się  jak najszybciej informować Klienta o takich sytuacjach.



12. DOKONAŁEM ZAKUPU, ALE NIE OTRZYMAŁEM MAILA Z POTWIERDZENIEM

Potwierdzenia z naszego sklepu są wysyłane automatycznie. W mailu zawarty jest numer zamówienia oraz dane do przelewu.
Jeśli taki mail do Klienta nie dotarł, oznacza to, że nie dokonał zakupu poprawnie i zamówienie trzeba powtórzyć.



13. CZY REALIZUJECIE WYSYŁKI POZA GRANICE POLSKI?
Dokonujemy takich wysyłek. Cena przesyłek tego typu zgodna jest z cennikiem Poczty Polskiej. Wysyłka taka dotyczy jedynie zamówień z płatnością z góry na nasze konto; nie dotyczy wysyłek pobraniowych.




14. DLACZEGO NIE MOGĘ WYBRAĆ OPCJI WYSYŁKI ZA POBRANIEM?
Aby móc skorzystać z opcji wysyłki pobraniowej musisz być zarejestrowanym użytkownikiem naszej strony. Jeśli zależy ci na tego rodzaju przesyłce załóż konto - zajmie to tylko chwilę. Możesz tego dokonać klikając tutaj



JEŚLI NA STRONIE WYSTĘPUJĄ JAKIEKOLWIEK BŁĘDY UNIEMOŻLIWIAJĄCE CI ZAKUP PRODUKTU
- ZGŁOŚ TO DO NAS W WIADOMOŚCI E-MAIL NA ADRES:

sklep@magicznakostka.pl



Aby ułatwić korzystanie z naszej strony internetowej, używamy plików cookies, które zapisywane są na Twoim komputerze. Jeżeli nie wyrażasz na to zgody, możesz zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w Polityce Cookies